lördag, maj 02, 2009

Dator crash och loppis

Inga bilder blir det. Min lilla gamla engelska laptop fattar inte hur man gor. Min stora svenska dator vill inte att jag ska logga in pa den. Lite irriterande ar det. Men det far duga med den har datorn utan prickar tills jag nar supporten pa monday, trots att det tar 45 minuter att byta sida. Surfa ar det inte tal om pa den har lilla mini datorn. Ikvall ar jag lite trott efter 7 timmar loppis och ovanpa det en runda pa 6km med S och sedan 1 tim biltvatt. Det ar vad loppsisslantarna rackte till nar jag betalt mina 300 kr for borden. Ingen hojdardag med forsaljningen alltsa. Folk vill ha Armaniskjortor for 5 kr typ. "Men herregud, det ar ju bara Lindex "hojtade en dam, nar jag vill en ha 40 kr for en fin blus. Inget mer loppis i ar , tror jag. La det som blev over pa Myrorna; fint porslin, jackor, blusar, skor, byxor...men det ar kul att prova ibland. Ikvall "trostade" jag mig med lite rakor,scampi, sallad och vitt vin for att jag ar sa en sa duktig, go' och glad mannska! Hej hopp, nu far vi se om ryssarna slar USA i hockey. Gasp och go'kvall.

1 kommentar:

Susanne´s blogg sa...

Jag tycker att det ar sa coolt utan prickar.Det ar lite mer tuffare!